Youtube hirdetések

Legtöbbször a videók előtt megjelenő (más néven preroll) hirdetéssel találkozunk, viszont ezen kívül létezik még két másik hirdetési típus is. Az alábbiakban felsorolom, hogy mit érdemes tudni róluk:

Preroll:

  • Már egy rövid, 15-20 mp-es videóval is bele lehet vágni (fel kell tölteni Youtube-ra)
  • rugalmas: gyorsan indítható, bármikor leállítható
  • költséghatékony: csak akkor fizetünk, ha valaki megtekinti a videónkat (megtekintésnek az számít, ha a felhasználó minimum 30 mp-ig, vagy végig nézte a videónkat)
  • egy megtekintés ára 2-10 Ft között mozog
  • 5 mp-ig kötelezően mindenkinek végig kell néznie a videót, csak ez után lehet átugrani (az első 5 mp-ben legyen benne a lényeg!)
  • jól célozható: tartózkodási helyre, korra, nemre, érdeklődésre, tematikára, kontextusra +remarketing
  • beállítható napi, heti havi megjelenési gyakoriság (felhasználónként hetente csak egyszer jelenjen meg)
  • nem kell hetekre előre befoglalnunk a hirdetési felületet, mint a TV-nél
  • ha mégsem szeretnénk elindítani a hirdetést nem kell kötbért fizetnünk
  • ha valaki a videón elhelyezett linkekre, vagy a jobb felső sarokban megjelenő opcionális kiegészítő bannerre kattint azt a saját oldalunkra vihetjük

youtube preroll ad

In-Display ad:

  • saját Youtube videónkat hirdethetjük
  • Youtube videóknál, mint ajánlott videó jelenhetünk meg kis képpel és szöveggel
  • rugalmas
  • költséghatékony
  • akkor fizetünk, ha valaki kattintott és elkezdte nézni a videónkat (kicsit más, mint a preroll hirdetésnél)

youtube in display ad

In-Search ad:

  • saját Youtube videónkra terelhetünk forgalmat
  • a Youtube keresőjében jelenhetünk meg a megadott keresésekre
  • rugalmas
  • költséghatékony
  • akkor fizetünk, ha a kattintást követően elkezdték nézni a videónkat

youtube in search ad

Youtube kampányt indítana? Kérjen ajánlatot itt>>>