Miért használjunk AdWords display hirdetéseket?

adwords konverzió

A Google Display hálózatában több tízezer oldal található, melyeken hirdetést tudunk megjeleníteni.

Olyan oldalakat célozhatunk be, mint a Youtube, Gmail, hvg.hu, vg.hu, nemzetisport.hu, vatera.hu, startlap.hu stb.

Többféle célzási módot használhatunk:

  • Kontextuális célzás: megadunk kulcsszavakat és a rendszer hozzájuk hasonló kontextusú cikkek közelében jeleníti meg a hirdetéseinket.
  • Elhelyezés célzás: konkrét weboldalakat célozhatunk be.
  • Oldal tematika célzás: a Google az egyes oldalakat külön tematikákba sorolja, így ezeket a tematikákat is tudjuk targetálni.
  • Érdeklődés célzás: a Google minden felhasználójáról vezeti, hogy milyen tematikájú oldalakat látogatott meg (a saját érdeklődéseit itt találja), így különböző érdeklődési kategóriákra is célozhatunk.
  • Demográfiai célzás: a rendszer a Google fiókunk létrehozásakor (mellyel a Youtube, Gmail, Google+ stb. szolgáltatásaiba jelentkezünk be) megadott adatokból a korunkat és a nemünket is tudja (feltéve, hogy be vagyunk jelentkezve).
  • Remarketing célzás: az aloldalainkban elhelyezett kód segítségével az oldalunkon járó embereket újracélozhatjuk a Google Display hálózatán.
  • Hasonló közönség célzása: a remarketing listánk alapján a rendszer a listán lévő felhasználókhoz hasonló érdeklődéssel és demográfiai adatokkal rendelkező felhasználókat céloz be.
  • E-mail cím alapú célzás: lehetőség van egy e-mail adatbázis feltöltésére és ennek célzására is.

Ezeknek a célzásoknak a tetszőleges metszetét használva kis meddőszórással érhetjük el a célcsoportunkat.

Futtathatunk szöveges, képes és videós hirdetéseket is.

Kattintás és megjelenítés alapon is hirdethetünk céljainktól függően.

Itt is mérhetjük a konverziókat és a megtérülést.

Bármikor elindíthatjuk és leállíthatjuk a kampányainkat.

Kereséseket generálhatunk a termékeinkre.

A megfelelő célcsoportnak reklámozva célzottan építhetjük az imidzsünket.

Kérjen ajánlatot AdWords menedzsmentre itt>>>