Miért hirdessünk az AdWords-szel a keresőben?

adwords konverzió

A felhasználók jelentős része az internetet első sorban keresésre használja.

Magyarországon a legnépszerűbb keresőmotor a Google (és a legtöbb országban is) a Google hirdetési rendszere pedig az AdWords.

A keresőköltés évről évre folyamatosan nő (ennyi hirdető nem tévedhet).

Nagyon kedvező a befogadói szituáció. Az emberek megoldást keresnek, várják az alternatívákat.

A felhasználók 40%-a nem tudja, hogy hirdetésre kattint. A kutatásból az is kiderült, hogy az emberek 81%-a hirdetésre kattintott. Ebből az következik, hogy hiába vagyunk elsők organikusan, ha 4 hirdetés megelőz minket.

Az AdWords hirdetéseket bármikor elindíthatjuk és leállíthatjuk, a szövegeket módosíthatjuk ellentétben az organikus találatokkal, ahol egy-egy változtatás sokkal később jelenik meg, ezért időszakos akciók hirdetésére nem alkalmasak.

Mi határozzuk meg, hogy maximum mennyit fizetünk egy kattintásért. Ha mérjük a megtérülést, akkor a liciteket úgy módosíthatjuk, hogy minden kattintásért pont annyit fizessünk, amennyit az még nekünk megér.

Minden kulcsszó esetében meghatározhatjuk, hogy milyen szöveget szeretnék rá megjeleníteni. Így aki karácsonyi ajándékot keres, azzal tudathatjuk, hogy nálunk több ezer termék közül választhat, míg aki egy konkrét laptop típusra keres, annak olyan üzenetet mutathatunk, amiben leírjuk, hogy nálunk van raktáron ilyen típus, sőt most 10% kedvezménnyel adjuk.

Kérjen ajánlatot AdWords menedzsmentre itt>>>